
«Укрзалізниця відверто знищує вітчизняні підприємства» — заявляє найбільший в Україні виробник колійних скріплень
Поки однією з топових тем на «Укрзалізниці» є обрання нового очільника правління, стан українських залізничних шляхів стає все гіршим.
За місяць-два розпочнеться сезон ремонту колій, проте, чим саме залізничники планують лагодити вкрай знищене полотно — поки незрозуміло. Ще в жовтні минулого року Європейський Банк Реконструкції та Розвитку погодився надати 100 млн доларів на модернізацію української залізниці, але досі закупівель верхньої будови колії не відбулось.
Про непрозорість і маніпуляції щодо тендеру на закупівлю пружних скріплень коштом ЄБРР на платформі ЕСЕРР ми вже публікували матеріали тут і тут. Закриття цього тендеру анонсувалось на 6 лютого, проте з незрозумілих причин перенесено на 27 лютого. Про умови, вимоги і підводні камені закупівель в такому форматі ми поцікавились у найбільшого українського виробника заявленої на тендері продукції та потенційного учасника конкурсних закупівель – директора ТОВ НВП «Корпорація КРТ» Володимира Суслова.