Опубликовано

Вибори 2019: Порошенко витратив 329 млн грн на телерекламу

Чинний президент Петро Порошенко витратив на свою виборчу кампанію 585 млн гривень.

Про це повідомляє рух ЧЕСНО з посиланням на аналіз остаточного фінансового звіту глави держави за перший тур виборів.

Водночас виборчий фонд Порошенка був у 4 рази більшим, ніж у його опонента у другому турі Володимира Зеленського. Найбільше коштів у першому турі Порошенко витратив на телерекламу – 329 млн гривень.

Чинний президент замовляв рекламу, зокрема, на телеканалах «Україна » – 96,4 млн, «ІНТЕР » – 47 млн, «СТБ » – 31,8 млн, «Прямий » – 21,8 млн.

Зовнішня реклама у першому турі обійшлась чинному главі держави у 58,2 млн гривень.

Серед ТОП-5 компаній-отримувачів коштів із виборчого фонду Порошенка – фірми, що надають послуги з виготовлення друкованих агітаційних матеріалів: ТОВ Інтерконтиненталь-Україна (отримала 44,5 млн) та ТОВ ГК «Статус Інвест Інжиніринг (31,8 млн).

Також 2,2 млн гривень кандидат перерахував НСК «Олімпійський» – за проведення заходів 14 та 19 квітня.

ЧЕСНО зазначає, що чинний президент у 2018 році задекларував отримання близько мільярда гривень дивідендів.

Водночас, лише офіційні його витрати на виборчу кампанію до кінця першого туру склали понад 800 млн гривень. Адже, за інформацією, вказаною в декларації, 122 мільйони було витрачено на рекламу ще у 2018 році.

Однак зазначається, що за результатами аналізу моніторингу політичної реклами на ТБ, ця сума мала б скласти щонайменше 175 млн гривень, не враховуючи витрат на зовнішню рекламу та рекламу в інтернеті, яку Порошенко також активно замовляв протягом всього 2018 року.

Нагадаємо, раніше президента Петра Порошенка викрили у рекламі за рахунок платників податків.